четвер, 29 січня 2015 р.

Модуль8. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені ще раз переконатися у тому, що «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», найбільш правильний вибір оцінювання результатів учнівської роботи. Дане оцінювання відбувається протягом всієї роботи в проекті і носить підтримуючий, спрямовуючий характер. Всі розроблені форми оцінювання мають на меті вимірювання на основі чітких критеріїв, мають конкретні дескриптори, які дозволяють не лише вчителю оцінювати учнівську діяльність, а й учням планувати її за чітко визначеними вимогами.

Таке оцінювання повинно використовуватися не лише під час проектної діяльності учнів, а й практично на кожному уроці (під час усних виступів учнів, проведення практичних, самостійних, контрольних робіт тощо). Адже якщо учні завчасно знають конкретні критерії оцінювання набагато легше не просто вчителю виставити оцінку, а й самим учням здійснювати самоконтроль.

Немає коментарів:

Дописати коментар