Модуль8. Рефлексія
Цей модуль
допоміг мені ще раз переконатися у тому, що «оцінювання, зосереджене на
потребах учнів», найбільш правильний вибір оцінювання результатів учнівської
роботи. Дане оцінювання відбувається протягом всієї роботи в проекті і носить
підтримуючий, спрямовуючий характер. Всі розроблені форми оцінювання мають на
меті вимірювання на основі чітких критеріїв, мають конкретні дескриптори, які
дозволяють не лише вчителю оцінювати учнівську діяльність, а й учням планувати
її за чітко визначеними вимогами.
Таке
оцінювання повинно використовуватися не лише під час проектної діяльності
учнів, а й практично на кожному уроці (під час усних виступів учнів, проведення
практичних, самостійних, контрольних робіт тощо). Адже якщо учні завчасно знають
конкретні критерії оцінювання набагато легше не просто вчителю виставити
оцінку, а й самим учням здійснювати самоконтроль.
Немає коментарів:
Дописати коментар