Модуль9. Рефлексія
Цей модуль допоміг
мені зробити певні висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у
навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
·
Я, як вчитель, повинен,
можу і застосовую різноманітні стратегії навчання на практиці, хоча це зробити
достатньо важко, бо шкільні програми не передбачають того, що вчитель зможе
практично індивідуально працювати із кожним учнем;
·
дійсно можливо спрямувати
самостійну роботу учнів і навчити робити їх це самостійно тільки при підтримці
адміністрації навчального закладу, батьків і держави;
·
значною проблемою видається
врахування різних освітніх потреб учнів, врахування абсолютно всіх цих потреб
видається практично неможливим, бо це вимагає значних часових витрат, які я не
можу собі дозволити;
·
стосовно диференціації
змісту навчання я бачу певні обмеження: всі учні мають в кінцевому результаті
продемонструвати знання, максимально наближені до вимог програми. Звичайно,
кожен учень може обрати собі бажаний рівень досягнень, але за досягненнями
учнів судять про ефективність вчителя та і всього навчального закладу.
І найголовнішим
висновком, на мою думку, для впровадження різноманітних стратегій навчання на
практиці є те, що мабуть потрібно залишити у минулому всі змагання між школами
міста, району, області, держави за критеріями середнього балу і кращого
складання ЗНО. При цьому можна обрати якісь інші критерії, як то скільки випускників
відчувають себе щасливими, скільки відчувають себе успішними людьми, тощо.
Немає коментарів:
Дописати коментар