пʼятниця, 30 січня 2015 р.

Модуль9. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити певні висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
·               Я, як вчитель, повинен, можу і застосовую різноманітні стратегії навчання на практиці, хоча це зробити достатньо важко, бо шкільні програми не передбачають того, що вчитель зможе практично індивідуально працювати із кожним учнем;
·               дійсно можливо спрямувати самостійну роботу учнів і навчити робити їх це самостійно тільки при підтримці адміністрації навчального закладу, батьків і держави;
·               значною проблемою видається врахування різних освітніх потреб учнів, врахування абсолютно всіх цих потреб видається практично неможливим, бо це вимагає значних часових витрат, які я не можу собі дозволити;
·               стосовно диференціації змісту навчання я бачу певні обмеження: всі учні мають в кінцевому результаті продемонструвати знання, максимально наближені до вимог програми. Звичайно, кожен учень може обрати собі бажаний рівень досягнень, але за досягненнями учнів судять про ефективність вчителя та і всього навчального закладу.

І найголовнішим висновком, на мою думку, для впровадження різноманітних стратегій навчання на практиці є те, що мабуть потрібно залишити у минулому всі змагання між школами міста, району, області, держави за критеріями середнього балу і кращого складання ЗНО. При цьому можна обрати якісь інші критерії, як то скільки випускників відчувають себе щасливими, скільки відчувають себе успішними людьми, тощо.

Немає коментарів:

Дописати коментар